Tillbaka i Sverige

Publicerat: 25/03/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Sitter nu äntligen i soffan efter en lång dag. Hade problem att sova igår kväll och det resulterade i att när klockan ringde 4.30 så ställde jag om den till 7. Inga konstigheter, men det blir mer jobb på kvällen då istället. Hur som haver, efter 10km powerwalk i solen och en timmes innebandy, lite inköp utav föda och tillagning så stod klockan på 22.00.

Maten idag har bestått utav kvarg till mellanmål 2ggr.  Skinksallad på lunchen. Torsk med grönsaker till middag. Omelett till frukost.

Har ju haft riktigt ont i knäna en vecka, men det kändes rätt OK idag. Hoppas det samma gäller i morgon bara, så att det inte bli ytterligare ett bakslag. Jag tycker jag haft tillräckligt med motgångar det senaste året. Någon gång måste det ju vända =)

Känt mig ruskigt opeppad ett tag på det mesta, men Barcelona var verkligen ett stop jag behövde. Ett par dagar ledigt var perfekt, men jag känner fortfarande inte den där peppen som jag alltid brukade ha innan. Det är väll en liten svacka och vänder nog snart.

Har i alla år byggt upp mig som någon sorts ”Superman” som aldrig ska tillåta mig själv att känna efter och må dåligt. Men har lärt mig mycket det senaste året, och försöker hela tiden bättre mig när det gäller mig själv :)

Var riktigt trött på bloggen där ett tag och funderat mycket på att lägga ner helt. Det finns inte så mycket att skriva om, och jag vet inte om folk verkligen tycker det är så intressant längre. Dock har jag fått lite positiv feedback från folk senaste dagarna som läser den, så fortsätter väll ett tag till om det kan motivera några tappra själar!

Hur som var det några vänner som tyckte jag skulle lägga upp nått kort då och då på vad jag själv har på mig och inte bara en massa fröjdiga saker som andra har på sig. Så här kommer en dagensoutfit, och ett bildkollage på nöjdnyllet i Barcelona.

Dagens 20120325

Barcelona 1

// Johan

Kommentera

