Söndag

Publicerat: 31/03/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Har varit en lång vecka med mycket träning och en del sena kvällar så det känns riktigt skönt att man är ledig i morgon också :)

Skött kost och träning bra under veckan och försökt samla upp alla veckan dåliga kalorier på en dag i vanlig ordning. Igår blev det således en rejäl påskmiddag, lite godis och ett par drinkar på kvällen. Riktigt trevligt sällskap i vanlig ordning och lite bättre drag än Lång Fredagens fest i parken då jag var nykter och körde. Hade trevligt då med, men var både bättre musik och mer folk ute igår.

Veckans träning kan summeras med 3 pass styrka där jag fokuserat på att få igång kroppen igen och vänja den vid vikterna. Känns bättre och bättre så bara att fortsätta.Har även fått in 7 pass cardio och det känns bra då jag behöver fortsätta aktivera kroppen så att jag kan njuta lite mer utav den goda maten som mamma serverade under påsk :)

Hittat ett bra spår nu träningsmässigt och bara hoppas att vissa andra bitar i livet trillar på plats lika bra :) Ni som har sett mina foton på facebook och instagram vet ju att det verkligen syns skillnad, och jag tror det är viktigt för mig själv som ej ser resultaten som andra att ha ”före och efter bilder”.

I morgon blir det Stockholm med familjer för att träffa lite släktingar från Tyskland och så skulle det visst bli lite shopping. De tyckte inte jag hade tillräckligt hemma så vi skulle visst en sväng till Barkaby… UDDA!

Ha en fortsatt glad påsk nu så hörs vi under veckan!

// Johan

893785_737887740420_1175537114_o

 

Kommentera

