Tisdagsupdate

Publicerat: 02/04/2013 i Uncategorized

isdag… Åter igen… Det har gått sjukt fort måste jag säga, men jag gillar fortf. inte Tisdagar!!!!

dagens 20120402

 

Dagens…

Har haft en lugn och bra påsk totalt sett och är jättenöjd med att ha spenderat gårdagen med familjen. Blev en nice lite tripp till Stockholm för att träffa lite släkt från Tyskland. Väl där så passade vi på att lägga lite timmar på shopping också.

 

Fortsatte med min jeansbesatthet och det blev 3 par från Svenska Nudie Jeans denna gång. De hade utförsäljning så det var trevliga priser. Idag har de lämnats in för vissa justeringar så jag bör väll ha dem uppsydda och klara fram mot helgen för hoppningsvis =) Tre olika färger och slitningar blev det. Ett par med en hint at grönt i dem och ett par mellan blå och ett par gråaktiga. Grymt sköna tyger oftast i Nudie och bra kvalitét tycker jag. Men nu får det nästan vara bra med jeans….. Men jag ska inte lova något jag ej kan hålla ;)

 

Sitter och har tagit det lite lugnt efter jobbet. Lunchen idag blev rester utav köttbullar och skinka från påskbordet tillsammans med kokta ärtor och lite morötter. En lite kokoskakbit smet ner hos Paul också. Kerstin hade bakat några nyttiga kokoskakor som var riktigt goda! Men som med allt så går det ju bra att smaka men inte mer än så. Se till att njuta utav det lilla! Nu blir det snart en PW.

 

Har en skön känsla i kroppen! Bara att fortsätta slita på nu!

 

Klockan ringde 04.30 i morse för att jag skulle köra ett pass på gymmet. Bara att kliva upp och köra ett överkroppspass och cardio efter det. Var segt i benen idag då jag spelade innebandy igår kväll och mina ”löparknän” ej har givit med sig ännu. Blir att vila mer från löpningen och testa sen igen. Inte roligt alls, men bara vila och stretchövningar som hjälper tydligen!

Imorgon blir det hockey eftersom pappa lyckades lösa biljetter! Tackar! Får hoppas LHC vinner och skapar spänning!

 

Ha det gott nu så hörs vi!

Capone

kommentarer
  1. Azra skriver:

    Åhh Nudie jeans är ju alltid najs, själv har man för feta vader för dem haha!!

Kommentera

