Söndagsgrill osv…

Publicerat: 07/04/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Sitter just nu och ska precis straxt gå ut och knalla runt ån. Känt mig lite hängig och sovit dåligt i veckan så därför kändes det skönt idag när jag kunde somna om vid 7 hugget när jag vaknade första gången. Sov ett par timmar till faktiskt och det var guld värt!

Blev en liten utgång med Victor och Sebbe igår och det var trevligt i vanligt ordning. Lugnt för min egen del medans det för de andra grabbarna nog var liiiiite högre tempo ;)

Hade även sjuklingarna Tina och Adell här på besök igår och det grillades och kollades på film. En skön dag där även en sväng på stan hans med. Inget shoppat dock då jag tycker mig ha det mesta jag behöver för tillfället!

Veckan kan hittills summeras med 3 pass på gymmet med vikterna och 5 stycken förbränning utav någon form. En hyffsad vecka kan jag tycka, även om det ska ökas på igen när kroppen är van och benen börjar återhämta sig. Har fortf känningar utav min överansträngning och det är ingen höjdare alls. Men den som är trägen vinner i längden och det är bara att försöka hålla detta. Har haft bra kost också med bara kvällen igår där jag lyxade till det lite. En kväll i veckan är ju ingen fara utan det är ju det långsiktiga sunda levernet jag vill åt!

I eftermiddag ska jag först fika på stan en sväng och sedan till familjen Friberg i Boxholm och grilla. Älskar ju att grilla och att ha bra sällskap och tillreda god mat är ju underbart! Med dagens väder kan det nog bli en prima avslutning på dagen och veckan.

Jag hoppas att ni har haft en lika bra vecka som jag har och att ni njuter utav solstrålarna!

//

Kaptenen!

 

Kommentera

