Snart dags för ny vecka igen :)

Publicerat: 14/04/2013 i Uncategorized

SItter och har kollat på lite motivationsvideor online.

Vissa dagar känner inte jag heller alltid för att träna, eller tycker man kroppen känns lite off. Det gäller dock att tänka på sina mål och vad man vill göra här i livet när sådana dagar kommer. Jag brukar även kolla lite klipp med motivation på youtube och försöka kolla på gamla foton av mig själv för att påminna mig hur viktigt det är att jag sköter mig :)

Hur som haver så är nästa destination gymmet där styrka och cardio ska avverkas. Behöver köra ett längre pass och verkligen fokusera då det bara blev en bättre morgonpromenad i Västra Hamnen med omnejd igår.

Malmö var hur trevligt som helst och det är alltid kul när Herr Martini är sällskapet. Fick träffa en gammal vän nere i Malmö också och det var ett kärt återseende i vanligt ordning. Lite trist att Tobbe och Linda inte var hemma, men man kan inte hinna allt varje gång. Innebandyfinalerna bjöd på bra underhållning och det var skönt drag i Arenan. Resan hem gick snabbt och smidigt men igårkväll så var jag en riktigt sliten krigare, så bara att ta sitt förnuft tillfånga och gå och lägga sig tidigt. Inte det roligaste en lördag kväll, men ack så välbehövligt efter en lång dag.

Veckan kan summeras till en riktigt bra vecka och både träning och kost har flutit på bra. Har druckit 5 öl och ätit lite godis i Malmö, men i övrigt har det varit en fläckfri vecka kostmässigt. Kommer nog upp i 10 pass den här veckan efter dagens dubbelpass och det är helt klart där någonstans jag bör ligga för att komma i form igen. 3 styrka, lite bollsport och cardio resten – En bra mix.

Nu blir det träning, sen käk och så får vi se vad dagen har att bjuda på. Hoppas kunna slappna av till en film framåt kvällen varje fall!

Ha det bra!

// Johan

 

Kommentera

