Tisdag – Bara att köra vidare :)

Publicerat: 16/04/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Sitter här och har precis som igår tränat 2 pass, och det känns alltid bra såhär efteråt!

Jag var inte speciellt peppad idag utan hade hellre suttit i solen på balkongen och chillat eller fikat på stan, men det var bara att ta tag i det och 80 minuter cardio och 45 minuter med vikterna senare så var jag klar. Genvägar finns ju tyvärr inte för att komma åt den hälsosamma livsstilen som jag vill ha!

Jag vet att jag touchar lite på Facebook och på instagram om träning och kost. Det är är inte meningen som hets eller som nedvärderande mot någon som inte delar mina värderingar eller mina mål, utan det är bara för att jag har valt detta, och jag gör det för att motivera mig själv och hålla koll på min egen träning. Det är som ett komplement till bloggen som mestadels har detta fokus förutom de inläggen som bara är bilder osv.

Jag var själv trött media och instagram osv under en lång period och tyckte hetsen blev för stor, så la ner det och har fortf inte tagit upp twitter tex igen, utan försöker bli bättre på att bry mig om det jag ska och ignorera andra saker :) Lyckas väll bättre vissa dagar än andra kanske! ha ha’

Hur som är det Tisdag och sista dagen på kontoret för mig har redan varit den här veckan. I morgon bitti flyger jag till Prag för jobb i 3 dagar och kommer hem först på fredag. Blir ju några resdagar per år och nu har jag efter att ha tränat många dagar i rad valt att ta 2 dagar träningsledigt för att sedan avsluta med träning Fredag-Söndag. Tycker det blir ett bra upplägg den här veckan!

Kosten flyter på bra, och det är bara att hoppas att allt slit kommer visa resultat igen snart!

Ha det så gott så kanske vi hörs från Tjeckien!

// Kaptenen

kommentarer
  1. MR X skriver:

    Ta det lugnt nu bara och sköt om Dig i tjeckien

Kommentera

