Monday all over again…

Publicerat: 22/04/2013 i Uncategorized

Måndagarna kommer alldeles för fort tycker jag!

Helgen var ju verkligen underbar med bra väder, trevligt sällskap och sköna livet! Så skulle man ha det när man hade det som sämst!

Tränade ganska hårt både i Fredags och i Lördags och har varit utomhus annars nästan hela helgen :)

Solat, sprungit, grillat, kollat fotboll och bara njutit i goda vänners sällskap. Sverige är ju underbart när solen skiner!

Blev en utgång i Lördags också, i övrigt har vi haft en bra vecka men lite resor limiterade träningspassen till 8 stycken. Men det blir nog bra det här framöver för jag testade att löpa 6km i Lördags och det kändes riktigt bra faktiskt. Knäna höll bra på det mjukare underlaget i skogen. Riktigt skönt att det börjar bli bättre så jag kan köra lite mer intensivt!

Imorgon flyger jag till Tyskland varje fall i tre dagar och får ta med mig träningskläderna. Funkar inte med 2 dagar utan träning igen denna veckan när kroppen känns så bra. Finns lite löparspår vid ett av hotellen där jag bor som jag sprungit i tidigare, så bara att köra på :)

Ikväll blir det en PW och en timme innebandy och sedan hoppas jag att United stänger ligan och tar hem titeln ikväll. Så det blir att bänka sig framför matchen och njuta av en bra match förhoppningsvis.

Ha det bra nu så hörs vi i veckan!

Cheers

// Kaptenen

 

 

 

kommentarer
  1. azra skriver:

    var sällskapet verkligen så trevligt?

    Era AA möten börjar på söndag kl 18, ni får själva välja lokal men Vattenhålet eller Platå godkänns inte!!

Kommentera

