Fredagspuls…

Publicerat: 26/04/2013 i Uncategorized

Knappast någon hets såhär en Fredag på lunchen i Kisa!

Har haft en bra vecka på resande fot som har bjudit på bra väder och tuffa möten. Lite shopping och god mat har även hunnits med.

Det är tungtrampat just nu på jobbet, men bara att köra på. Det hör till att det är tufft där också precis som i privatlivet ibland.

Träningen går helt okej varje fall, och det börjar väll ge sig lite med träningsvärk osv på gymmet. Bara att försöka hålla igång och träna för att må bra. Helt klart skönt efteråt även om det inte alltid är så att man är taggad att gå dit!

Hur som haver har jag ingen superplan för helgen förutom att jag ska träna och dra till NKPG imorgon om Peter har styrt upp allt han har lovat. Enligt honom ligger mellansveriges bästa loungebar där… så vi får väll se hur det är egentligen ;) Annars blir det kanske en sväng på stan ikväll… lite grill kanske… ja vi får se vad som bjuds helt enkelt :)

Igår när jag kom hem från Tyskland gav jag mig direkt ut och tränade i kvällsolen och sedan blev det en tur till T1’s nightclub där det var lite Torsdagskalas på schemat för övriga deltagare =P Kan tänka mig att det är riktig koma där idag!

Blev att handla lite mat så att man inte står i det tomme och sedan blev det att se Regal FC Barcelona – Panathinaikos i Euroleage. Riktigt bra och spännande avgörande match!

Ser fram mot nästa vecka som både innehåller Stockholmsbesök, en snabbis till Österrike och lite annat smått och gott!

Ha en trevlig helg nu så hörs vi!

Cheers//

Kaptenen

 

Kommentera

