Måndag

Publicerat: 06/05/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Livet är ganska jävla bra just nu, så ska inte klaga! Jag har ett mål, något utav en plan dag för dag hur jag vill leva, och jag försöker umgås med folk jag tycker om!

 

Var 10 dagar sedan jag uppdaterade och det beror på att jag har haft fullt upp. Det är mycket som ska hinnas, många som man vill träffa och det tar sin tid! Samtidigt ska jag klämma in träning osv och då är det inte alltid jag hinner med bloggen tyvärr!

Sitter och dricker kaffe och tar en eftermiddagsfika på jobbet. De andra käkar glass och kakor för en kollega fyller år, men det är inget alternativ för Erixon. Måste tappa några kilon ytterligare här kortsiktigt för att kunna vara ”fit for fight” när jag ska på nästa konsultation ang. min operation. Processen är igång, och hoppas att kunna ha lite mer positiva besked inom en snar framtid!

Annars kör jag så mycket träning som kroppen orkar och som jag har tid med mellan resorna. Ibland tar jag med mig kläder och kör på plats, annars tar jag vilodagar när jag reser. Har fortsatt problem med knäna och speciellt det vänstra, så får tyvärr ta det lite lugnare än jag skulle vilja!

Dagarna går ganska mycket i samma takt och det är inte mycket som ändras förutom resmålet för veckan i princip. Finns ej så mycket att skriva om när det är såhär busy!

I övrigt så kan jag tacka min far för en grym garderobsuppdatering i helgen, grymt läckert!

 

Jag vill även önska min kära lillasyster ett stort grattis på födelsedagen!

 

// Kaptenen

kommentarer
  1. MR X skriver:

    Ja de gick inte av för hackor de inte. Ha det gött

Kommentera

