Måndag

Publicerat: 13/05/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Tiden snurrar på i ett rasande tempo och det är fullt ös både privat och på jobbet. Ingen rast och ingen ro :)

Helgen har spenderats på diverse vattenhål och restauranger med goda vänner och det har varit mycket tid ute! Skönt att värmen börjar komma lite så man kan grilla, hänga på balkongen och sitta ute på stan utan att frysa! Verkligen aktiviteter som faller mig i smaken!

Passade även på att göra golfpremiär i helgen som var. Gick väll allt annat än bra, men man får väll hoppas att det bara blir bättre och bättre! Tror väll inte att det blir sådär kanonmycket golf iår, men några varv ska jag väll hinna med!

Ser fram mot sommar och lite trevliga aktiviteter nu & hoppas att kroppen ska hålla lite bättre framöver! Sommarformen är väll helt OK om man ens kan prata om en sådan. Ligger stadigt i vikten och har ju som sagt tappat 90kg totalt. Försöker pressa ner lite just nu på kcal antalet och käka lite mindre portioner, så hoppas hitta bra mättnadskänsla framöver. Hitta en bra balans är ju viktigt här.

Blir att vara i Sverige hela veckan hoppas jag, och det finns lite inressanta saker som händer i mitt liv, men jag håller lite på dem sålänge, så jag inte tar ut några saker i förskott.

Ha en fin måndag och njut utav det fina vädret!

//
Kaptenen

 

Kommentera

