Fröjdig sommar!

Publicerat: 05/07/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Nu är väll sommaren här för att stanna varje fall. Har verkligen passat på att njuta utav livet och samtidigt kört på bra med träningen på sistonde. Jobbat en del, varit ledigt några dagar här och där.

Löpt väldigt mycket på sistonde då målet i början av sommaren var att komma in i Amsterdam i hyffsad form.

Nu är det mest för att hålla mig aktiv och känna att jag gör lite nytta i veckorna :) Vårt lag vann varje fall turneringen och jag hade mest assist utav samtliga spelare, så jag får vara nöjd med framförallt lagets insats, men även min egen.

Summerburst och goda vänner för några helger sedan levererade en helg som var en utav de bästa på otroligt länge! Känner att det var precis vad jag behövde! Schemat är pressat nu och det är otroligt mycket roliga och spännande saker som händer. Försöker köra på med livet och inte tänka allt för mycket på det negativa runt omkring. Klart att man saknar vissa saker, personer och känslor, men man får försöka göra det bästa utav varje dag :)

Midsommar var verkligen en höjdpunkt då Dani och Anna gifte sig! En riktigt härlig dag som började med sillunch i gott sällskap och avslutades med ett bröllop man sent kommer glömma! Underbart rakt igenom :)

Helgen som var lirade vi Livsnjutare Open…. det är ett gäng kompisar som har spelat ett par år och vi har sjukt roligt. Efter en tuff batalj så stod Fredrik Andersson som segrare i singel klassen och mitt lag med: Erik Andersson, Mattias Anderson och Philip Stråkander som segrare i lagspelet. Efter golfen var det grillbuffé och pilsner på Vesterby golfklubb innan vi samlades 26 personer hemma hos mig för lite försmula! Champagne, drinkar och pilsner förtärdes ett par timmar innan vi gick till Bellos för en 3-rätters som hette duga! Avslutade en stökig kväll på stan, och man kan lugnt säga att Söndagen blev ganska oproduktiv!

Nu i veckan har jag varit i Tyskland och jobbat och just nu sitter jag i Amsterdam på väg hem. Det blir en helg i Stockholm där jag också ska hämta min nya klocka som jag har väntat på ett tag. Alltid roligt när man jobbar hårt och kan unna sig lite belöningar ibland.

Blir även golf och stök i STHLM med grabbarna, så det lär väll vara läge för en bättre brunch på söndag och sedan en lugn hemfärd!

I veckan som kommer ska jag först vara hästvakt några dagar när familjen är i Falsterbo och sedan blir det Loftahammar och den årliga Bromance helgen!

Ha det prima alla läsare så ska jag försöka uppdatera lite oftare!

// Kaptenen

Kommentera

