NKV – Hösten är här!!!

Publicerat: 12/08/2013 i Uncategorized

TJenare!

Var ett tag sedan jag skrev här och jag behövde faktiskt en break. Har haft den bästa sommaren någonsin, och var första sommaren på 3 år som jag faktiskt unnat mig att gå ut och roa mig och njuta av allt det goda som sommaren har att erbjuda!

Har tränat ganska hårt i sommar fast att jag har roat mig, men klart att alkohol och mer kolhydrater gör att man sväller lite :)

Nu har jag dock tagit tag i det ordentligt och det blir otroligt strikt nu i 7 veckor för att komma tillbaks i den form vi hade innan sommaren! Inga konstigheter faktiskt då det ska bli skönt att komma in i vissa rutiner och känna på jobbet ordentligt igen efter lite semester och lugnare pass under perioder.

Har ju så sjukt mkt bra vänner och familj som peppar mig också, samt vet jag ju hur kroppen sköter sig, så det är bara att bestämma sig och köra på!

Kan inte summera sommaren på ett inlägg, men de som följer mig på Instagram har fått några glimtar av vad jag har styrt med. Jag är nöjd och belåten nu och tar sikte på nya mål.

Följ mig i höst och framöver mot min operation här på bloggen och få lite insikt i vad jag styr med dagligen!

Cheers//

Kaptenen

 

Kommentera

