Måndag all over again!!!

Publicerat: 19/08/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Fick en udda överraskning imorse när mitt kontor saknade en vägg och dörr. Nu mer inte vara ser jag allt runt omkring utan jag hör allt också. Skapligt irriterande!

image

Helgen som var har varit lugn för mig! Har ju besök av brorsan från Barcelona och det blir ganska mkt kvalitétstid i soffan! Var ute en sväng i Lördags dock, och det är alltid roligt med bra sällskap!
Glade vänner är en förutsättning för att jag ska trivas och må bra :)

Har tränat lite med! Mestadels promenader, men även årets bästa golfrunda har hunnits med under helgen! Alltid skönt när man slår en del bra golfslag.
Premiership hade ju premiär också och det var en fröjd att se United spela ut på bortaplan!

Har lite kundbesök och grejer i veckan, annars blir det mest träning och umgås med vännerna i vanlig ordning!
Avslutar med lite bilder från de senaste dagarna & dagens skoval:

image

image

image

// Kaptenen

Kommentera

