Ytterligare en vecka rullar igång!

Publicerat: 26/08/2013 i Uncategorized

Tjenare!

Brukar sällan sägs att jag tycker det är skönt med vardag eftersom jag är en ganska spontan person som gillar att hitta på saker, men just nu mår jag väldigt bra utav träning och vardag!

Jag behöver hålla fokus nu känner jag & det är skönt att vara tillbaks i ett något sundare leverne :)
Jag vet att jag alltid är sundare på vintern och tränar mer då, men det gäller att hänga med i tempot även när solen skiner!

Helgen blev mycket lyckad, och det var verkligen kanonväder i sthlm.
Fredagen spenderade jag på Eldkvarb i Lkpg och sedan blev det filmhäng med Victor & Frida. Vi såg Pain & Gain och den var väll sådär kan man säga! Kanske 5.5 av 10 eller något liknande.

Lördag for vi mot sthlm och hade först långlunch på söder & sedan blev det invigningen av tele2 arena. Robyn, Winnerbäck & Kent bjöd på en riktigt grym show! Efter det blev det ett varv på ett överfullt Stureplan innan det bar av hemåt! Söndagen spenderades på Brunch i goda vänners sällskap och sedan blev det lite shopping :) Får se om jag slänger upp några bilder på de 2 par skor jag köpte ;)

Idag blir det PW och innebandy och tillbaks till Sunda levernet efter gårdagens fria dag :)
Avslutar med lite bilder från helgen!
Cheers //
KAPTENEN

image

image

image

image

Kommentera

