2013

Publicerat: 31/12/2013 i Uncategorized

2013 har hitills varit det år som jag lärt mig mest om livet. Jag har formats till den person jag är idag under 31 år, men iår har jag verkligen fått perspektiv på saker och ting och lagt en hel del utav pusselbitarna på plats.

Jag har lärt mig att acceptera vissa saker i livet och att aldrig ta något eller någon för givet. Jag har varit ärligare mot mig själv och andra än någon gång tidigare och jag har jobbat mer och hårdare för att nå mina mål.

Framgång och välmående, oavsett hur man definerar det, kommer inte om man ej jobbar på det och tillåter sig själv vara lycklig. Min kära familj har prövats hårt under detta år, men jag hoppas och tror att vi går starkare ur det och att vi lärt oss en hel del för att göra 2014 bättre.

Jag har gjort vissa val iår som är helt nya för mig och som jag inte trodde var möjliga tidigare. Min tanke över vad lycka är har förändrats och jag tror att der är till det positiva i slutändan.

Livet är ett evigt sökande och en enda lång interaktion med världen omkring sig.
Jag går stolt mot 2014 vetandes att jag är tillfreds med den jag är och hur jag känner mig som person. Mitt måtto även nästa år blir att behandla andra så som jag själv vill bli behandlad.
Livet är inte alltid rättvist, men jag ska göra mitt yttersta för att vara det varje fall!

Mina mål personligen för 2014 är flera, men de håller jag för mig själv tills vidare. De kommer kanske dyka upp i ett senare inlägg.

Jag önskar alla mina läsare ett gott nytt år och lägger även upp mina två favoritbilder från 2013 som jag tycker beskriver mig väl som person. Hur man utläser dem är personligt naturligtvis, men jag själv ser en person som är stark, kämpar hårt för sig själv, sin familj och sina vänner och vill utvecklas hela tiden. Jag ska försöka få tillbaks nöjdnyllet på heltid 2014

Gott nytt!!!

image

image

Kommentera

