Sömn eller avsaknaden av den samma

Publicerat: 07/01/2014 i Uncategorized

Ibland när jag ligger sömnlös om nätterna, och tro mig i mitt liv har det varit några sådana nätter, så kan jag må riktigt dåligt av de tankar som väller omkring inom mig.

Just nu mår jag dock relativt OK och jag har satt vissa saker i rullning för att jag ska kunna bearbeta alla de saker som jag tampas med i livet. En sak som är säker när man prövas som hårdast är dock att man uppskattar genuina personer i sin närhet extra mycket när man kämpat mot mycket motgångar.
Jag har den senaste tiden fått all den stöttning man kan begära både från gammla vänner och familj, men även från en del nyare bekantskaper och från oväntat håll. Personer som jag ej har haft speciellt nära på lång tid har öppnat upp sig och fått en vital del i mitt liv igen.
Det här skapar en trygghet och ger mig många utav de nödvändiga redskapen som jag behöver för att bearbeta min mors sjukdom men även mina egna problem och demoner.

Jag är alltid evigt tacksam och kan lova er alla att jag aldrig kommer ta någon utav er för givet. Hoppas att ni aldrig upplevt att jag har gjort det och att ni känner att ni får samma stöd tillbaks som ni dagligen erbjuder mig.

Det är få förunnat att ha det så bra som jag har det. Mycket som jag har tagit mig för i livet har jag lyckats med, men det som alltid kommer glädja mog mest är just ni, mina vänner och familj och hur underbara ni är.

Jag hoppas ni alla får ett bra 2014 och att vi fortsätter åldras tillsammans med ett leende på läpparna så ofta som det går!

Mvh//

Kaptenen

Kommentera

